Cubaan mengisi blog.


  بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم  


Alhamdulillah, syukur syukur syukur dengan rahmat Mu Ya Allah....
Subhanallah walhamdulillah wala ilaha illallah wallahu akbar



Syukur, alhamdulillah, Allah masih beri peluang bernafas didunia yang indah bersama dikelilingi orang yang aku sayang dan  yang menyayangi. Tetiba-tiba rasa nak membelek blog lama, ala stupid pulak rasa bila baca post lama aku, sungguh! so sorry for that aku terus delete beberapa post yang ta semenggah entrynya...hihihi

Well, past is past lah kan, I dont live there anymore, life aku sekarang cuma now and future. Family, anak. Well, anak weh... Allahuakbar. ok next post nak cerita pasal anak lah...huhuhu...ok aku excited sengsorang syok sendiri.... tapi post ni just suka-suka sebab rasa bersawang sangat dah blog ni..

Btw, kalau ada entry before ni aku post anything kot la ada yang terasa, macam annoying or #whatsoever....  dengan rasa rendah diri, aku minta maaf. Kalau dalam hati still rasa ada ta puas hati jugak boleh direct pm facebook aku, Insha Allah kita settle segalanya sampai 0-0.

Thats all guys. Okbai...

(Since pukul 1 pm benda ni je aku taip??? what???, semua disebabkan ADAM yang setiap 5 minit dia datang nak susu, nak dukung, nak peluk nak cium, nak biskut, nak ajak baring, nak suruh tukar kartun nak itu nak ini, pppffff)

Last...
.
.
.
.

Belanja gambar kesayangan Ummi, Adam.